2010-01-13 | 12:31:00

Nothing !!

Min dator dog igår, den la av helt enkelt, stängde av sig själv och så var det med det. Lite dumt när man ska sitta vid datorn och skriva rapporter.
Pilatesen var riktigt bra, lite tuffare än vanligt och jag gillade det. Instruktören var väldigt bra på att beskriva hur det skulle kännas och vilka muskler som skulle ta lite styrk.
Idag är jag dock ännu mörare i kroppen och när jag skulle ta mig upp ur sängen, tja det var en syn. Men efter en promenad så känns kroppen lite bättre.

Nu ska jag knappa in lite data i Pluto, och sen ska jag göra klart med Lasse hära. Sen är jag klar med skolan för denna gången. Och inte har jag lärt mig ngt om att börja i god tid inte !!

Adjö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback