2010-01-24 | 07:35:13

Du vet att du vill.

Mina ögon är fulla av grus, och min kropp är tung som cement.
Det är alltid lika roligt att kliva upp en söndagsmorgon, haha.
Om man ser det från den ljusa sidan så kommer jag dra in en hel del pengar idag, och sånt gillar vi !!

Sitter och grunnar lite på skolan. Vi ska under tio veckor följa en person och coacha denna genom en beteendeförändring av något slag. Vi ska göra intervjuer, göra mål/delmål och hela tiden följa upp. En väldigt intressant uppgift, dock är den lite klurig. Man kan inte hjälpa människor som själva inte insett att de har ett problem, hur mkt energi och hur duktig man än är så måste det finnas hos dem att de VILL förändra sig.
Så jag sitter och grunnar på lämpliga "offer". Hade velat ha min mamma och få henne att bli lite mera fysiskt aktiv. Kom ihåg att vi skiljer på fysisk aktivitet och träning, stor skillnad där. Men jag vet att hon kommer vägra i sten, haha.

Nä nu måste jag klä på mig ett ansikte och göra mig vacker. Coop Forum väntar på mig.

Kjam !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback