2010-01-30 | 20:38:14

Fantastiskt.

Jag grubblar lite över fenomenet utväxt.
Håret kan kännas så himlans fräscht och härligt och man känner sig gode så nöjd. Sen *poff* över en natt finns den där, och den är inte bara liiiite synligt. Nope flera cm är den och den är ljus och tydlig som bara den.
Utväxten.
Helt fantastiskt att håret kan växa så sådan lång bit bara över en natt, jag blir förundrad.

Jag tycker inte om den. Så det blir väl att beställa tid hos frissan snart å. Nu ska vi dock gå mot ljusare tider. Lagom till sommaren vill jag vara blond igen.




Nicholes hårfärg(er) skulle jag gärna ha i sommar. Lite liv och riktigt sommarfräscht !!




Kommentarer
li skrev:

hun er så pen

2010-02-02 | 17:02:22
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback