2010-01-15 | 06:33:42

Fredag today.

Om jag klarar av denna dagen utan att somna på lektionen, då borde jag få Nobelpriset eller nå.
Tack och lov att det är fredag, då kan man stupa i soffan när man kommer hem och inte kliva upp mera den kvällen, kanske för att fylla på T-koppen.
Let´s Dance ikväll, så då behöver jag kanske inte ens byta kanal på TVn.

Ibland är livet gött.


Bjuder på en lite fin bild av Maria, från då vi var och såg Avatar förra helgen. Riktigt, riktigt bra film förresten. Funderar på att skaffa mig en blå karl, det borde väl inte vara alltför svårt ??!!



Ha en skön fredag alla !!

Kommentarer
Mrs Li skrev:

Oh my god! Det är allt jag kan säga om bilden!

2010-01-15 | 19:32:08
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com
Catarina skrev:

Ja, det var snygga glasögon. Jag vill också se Avatar på bio.

2010-01-18 | 21:46:04
URL: http://ninna77.blogspot.com
Anonym skrev:

Ja, det var snygga glasögon. Jag vill också se Avatar på bio.

2010-01-18 | 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback