2010-01-22 | 14:13:46

Fredagshandling.

Det blev en sväng på stan. Behövde handla lite inför kvällens middag, tacos som vanligt blire !!
Kom på att jag hade ett fullt bonuskort på Gina så jag sprang in för att kolla lite.  Där fyndade jag en härligt oversized kofta på rean, samt köpte mig en skjorta. Jag gillar den skarpt, lagom "stor" och till sommaren kan man knyta upp den lite i midjan. Funkar till både leggings, jeans och jag fick den för en femtiolapp tackvare bonuskortet.
Sen sprang jag in på H&M och köpte hem en väst jag kolla på läääänge. Ska prova dne här hemma, så får vi se om den får stanna eller inte.











Nu ska jag se lite skidskytte.
Det är härligt att vara ledig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback