2010-01-06 | 01:44:02

I liked NM.

Filmen var bra. Har hört ganska många som inte tyckt att den varit så bra. Jag blev då trollbunden och hejade där ett tag på Team Jacob, men innan filmen var slut så var jag på Team Edwards sida igen, och ordningen var återställd.

Har varit uppe sen före klockan fem i morse, så jag börjar känna mig en aning mör. Ska krypa ned och se lite hockey, för att sedan somna gott.
Tack till Mrs Li som ställde upp och såg filmen en gång till, för att jag också skulle få se alla vampyrer och varulvar. Och ett tack även till Mr Li, som ställde upp som barnvakt.

Ha det gott alla !!



Kommentarer
Mrs Li skrev:

Vadå tack till Mr Li som ställde upp som barnvakt? Man kan väl inte vara barnvakt åt sina egna barn? ;) Tack själv vännen för att jag fick en orsak att se filmen en gång till!

2010-01-06 | 14:57:40
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback