2010-01-02 | 22:59:27

I love you, man.

Jag har ont i huvudet, man får tydligen det om man skallar en Ben and Jerry´s glassdisk-dörr.
Så ett tips, don´t do it.

Blev att se en film ikväll, då jag vara ganska så slut efter jobbet.
I love you, man.
En riktigt skön film, satt och var lite orolig där ett tag för hur den skulle sluta, men den fick en Jenny-slut och jag är nöjd. Fick mig många skratt, utan att behöva använda min skadade hjärna alltför mkt. Me like.



Alltid när jag ser filmer som innehåller bröllopsplanering, så blir jag så sugen. Jag vill ha ett stort bröllop med allt som hör till. Jag vill välja papper till inbjudningarna, jag vill sitta med bordsplaceringen och framförallt vill jag prova tusentals klänningar tills jag hittar den rätta.
Oftast när jag berättar detta så får jag svaret att det är ondöigt med ett stort bröllop, kostar pengar och till vilken nytta. Men snälla låt mig få ha mina drömmar och lägga mina pengar på det som jag vill ha, så får ni gifta er på erat sätt.
Ok ??!!
Jag ska vara en riktigt prinsessa den dagen jag gifter mig, så det så.


Kommentarer
Anna-Sara o Wilda skrev:

Klart du ska ha ett maffigt bröllopp. Man gifter sig bara en gång...förhoppningsvis:-) Men nu är jag o Wilda nyfikna på vad som hände med någon av hundarna på nyårsafton. Eller har jag missat att du skrivit om det? Hur som helst så tillhör jag nog en av dina trognaste läsare, du inspirerar!

2010-01-03 | 14:41:03
Theres skrev:

Tyckte att I love you, man var grymt bra! Rolig och härlig. Du får vara prinsessa om jag får komma!



Puss

2010-01-03 | 21:41:38
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Anonym skrev:

jag älskar allt som har med bröllop att göra.

fast bäst är ju gratis baren på bröllop....

2010-01-04 | 14:39:43
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback