2010-01-18 | 15:23:33

Julklappar del tre kanske.

Jag har faktiskt varit duktig och fotat några av de julklappar som jag fick. Har ju redan visat några och de finns under kategorin Julen 2009, smart va ??!!
Vissa bilder är inte så bra, men vet ni vad, det får ni leva med helt enkelt.


Shampoo och balsam. Tack och bock !!





Mina favoritljus. I like !!



Sötaste läppglansen fick jag av Theres, under ett skrivblock som ligger på skrivbordet. Bra att kunna skriva ned alla snilleblixtrar man får.


Önskar mig alltid sockar och trosor av min kära mor. Fick i år bla dessa söta med grodor på.


Kopp, badsaker och Chai-essens. Perfekta Jenny-saker alltihopa. Lovely !!


Hade önskar mig pennor, hade helt slut här hemma efter höstterminen. 50 st fick jag av min kära far, och de är hur bra som helst att skriva med. Och så blir man ganska så glad av alla fina färger.


Tror ni att jag har tänkt njuta nå ??!!


Ingen kommentar. *ler*.


I paketet från Diesel och Eskil fanns denna duschkräm som luktar vit choklad !!




Två muggar till min Disney julservice.


En musmatta. Vi tivstade länge, men det är Eksil som stått modell.


Super att ha när inspirationen tryter.

Det är de klappar som jag hunnit fota. Ska ta mig i kragen och fota resten sen. jag tycker det är kul att kunna gå tillbaka och se vad man fick när. Förhoppningsvis minns man av vem man fått det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback