2010-01-19 | 09:51:26

Kort dag i skolan.

Oppa skolan. Idag går vi från 10.15-11.45.
Känns lite onödigt att slösa två bussresor för en så kort stund. Samtidigt så tror jag att det är en ganska så bra föreläsning idag. Och nu är jag ju redan här så, egentligen varför gnälla ??!!

Efter skolan ska jag snoka reda på lite böcker på bibblan, tänker försöka vara ute i god tid med uppgifter hit och dit, så jag kanske får någon vecka ledigt här framöver. Tanken är ju god iallafall.
Sen blir det Pilates ikväll, det ser jag fram emot. Även om hela kroppen gör ont efter gårdagen.
Pilates är bra för mig, får då får jag verkligen tänkta ordentligt på vilka muskler jag ska arbeta med. Tänka på min andning och min core, alltså mage, rygg. Sen blir man inte alltför svettig, så tycker man inte om det är det bra träning.

Storhandla ska jag göra idag också, behöver köpa hem lite av varje. Jag gillar ju att storhandla, känner mig lite duktig då, haha.

Nä hörrni vi höres senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback