2010-01-30 | 10:24:32

Lyxfrukost med Poppy Eyed.

Igår blev det en tur till Luleå, sen kalas och sedan soffan med tacos och Let´s Dance. Diesel var helt inne i TV när de dansade, speciellt när Claudia svepte över golvet.
Jag somnade ganska så ovaggat igår vill jag lova, skönt eftersom jag ska jobba hela dagen idag.

Börjar dagen med en liten lyxfrukost, bagels med cream cheese. Och de bästa av bästa bagels såklart, Poppy Eyed !! Jag förälskade mig i dem under min USA-resa, åt dem i princip varje morgon till frukost.
Tyvärr är bagels inte lätta att få tag i här uppe, så så fort jag ser en påsa så blir den min.






Hoppas ni alla får en trevlig lördag !!

Kommentarer
Angelica skrev:

Å, jag gillar dom där. De ser ut som hjärtan ju :)

2010-02-01 | 09:27:54
URL: http://viktiganyheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback