2010-01-08 | 22:44:30

Mål.

Jag tycker det är bra med Idol och Let´s Dance, man behöver lixom inte engagera sig över vad man ska göra på fredagskvällarna längre. Det är spikat och klart.

Jag skulle oxå vilja vara med i något liknande, alltså typ som Let´s Dance. Inte den delen där de dansar inför miljoner tittare, nej det kan jag vara utan. Men jag skulle också vilja träna stenhårt varje dag mot ett usatt mål, känna hur man utvecklas och blir starkare eftersom.
Kanske borde jag sätta upp ett mål för min träning, kanske att jag ska springa ngt lopp eller liknande till våren. Det tål verkligen att tänkas på.

Någon som är sugen att hänga på ??


Kan Katie Holmes så kan väl jag ??!!


Kommentarer
Sara skrev:

kul idé! :)

2010-01-09 | 09:08:17
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback