2010-01-27 | 21:33:40

Näsan är instucken.

Nu har hundarna varit ute för sista gången idag. Matte vägrar att sticka ut sin näsa genom dörre någe mera, så det så !!

Dagen har väl flytit på rätt bra. Där runt klockan två, halv tre vart jag så sjukt rastlös att jag nästan började äta på mig själv. Svårt att gå ut och gå en dag som denna. Det slutade med att jag städade lite. Bytte gardiner och sånt.
Kom fram till en sak, jag vill på IKEA.
Och som alltid när jag kommer på något så vill jag det NU.
Behöver lite nya kuddöverdrag, kanske någon gardin, T-silar och allt annat som brukar följa med.

Har faktiskt tänkt göra en lista över vad jag vill göra med lägenheten i år. Lite tapeter och så. Göra om i hallen, skaffa en helkroppsspegel (att springa ut i hissen varje gång börjar kännas lite jobbigt. Samt att jag tycker grannarna börjar kolla lite konstig på mig.)


Nä nu ska hjärnan och jag vila lite. Morgonmöte tiiiidigt på Coop i morgon. Kan vara bra att gå dit, vi får ju snart en ny konkurrent, samt att det bjuds på frukost.
Gratis är gott !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback