2010-01-17 | 21:23:56

Positivt tänkade.

Det var riktigt härligt med en promenad till Munkis, förutom alla småhundsägare med rullkoppel som inte har koll på sina små söta vovvar. Men jag har lugnat ned mig nu så.
Vi blev bjudna på mat, broccoligratäng och så åt de andra våfflor. Ja så gjorde även hundarna.

Nu sitter jag i soffan och ser på Blåsningen, jag tycker att det är riktigt roligt. Så länge de skojar med dem på rätt sätt, de ska lixom vara roligt på ett snällt sätt.

I morgon ska vi påbörja en ny kurs, Hälsopsykologi har ingen aning om vad kursen innehåller tyvärr men det låter faktiskt intressant. Vi ska även läsa Arbetsmiljö och stress, tror jag den heter. Den innhåller mental träning det ska bli super spännande att läsa om det och jobba med det. För under hela kursen ska vi även jobba med det för oss själva. Jag tror ganska mkt på mental träning och dess effekter, men har aldrig provat det själv.
Kursena är lite på distans så jag får jobba med att göra uppgifter och sånt hemma, och i tid. Det kan var nyttigt för mig.

Two and a half men innan sängen. Vi var ju och kollade på den soundstagen när vi var och kollade på WB. Killen tyckte vi skulle komma tillbaka på kvällen och se en inspelning. Serien hade dock inte kommit till Sverige ännu, så Bella och jag hade ingen aning om vad det var för något. Vi tyckte det skulle vara lite jobbigt att åka hela vägen från Venice Beach till WB igen, så vi skippade det.
Ångrar sig idag ??
O yes.


Jag ska minsann också lära mig tänka positivt. Kanske blir det ett löfte för 2010 för mig, det låter väl bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback