2010-01-25 | 14:37:38

Samvete och braigheter.

Hemma. Tidigare än planerat. Lektionerna var inte särskilt givande och jag kände att jag kan åstakomma mer nytta här hemma. Samt att jag är på ruggit dåligt humör.
Ändå har min duktigaflicka-gen dåligt samvete nu.

Dock har denna dagen innehållt en del ljusglimtar.
Jag fick VG på min ena rapport, den som handlade om Roger och fysisk aktivitet. Nu väntar jag bara på svar om kost-rapporten också. Det var iallafall skönt, och jag fick riktigt bra feedback, så det ska jag verkligen ta åt mig.

Sen så ska jag börja spela fotboll igen !!
Visserligen "bara" i ett korpenlag, men tro mig det kan vara nog så farligt. Egentligen skiter jag i vilket, så länge jag får jaga en boll så är jag nöjd. Ska bli så himlans roligt att jag vet inte riktigt vad.
Tack för att jag får vara med.

Köpte hem ben till hundarna idag, så de skulle slippa mitt dåliga humör, så jag skulle slippa ha dåligt samvete. NU roar de sig med det och jag ska börja plugga.




Just, rensade just brevlådan. Mitt godis från Gratisgodis hade kommit. Precis vad jag behöver.




Kommentarer
kristine skrev:

Vad är gratisgodis? Får man godis gratis!?!?

2010-01-25 | 15:42:02
Lollo skrev:

tack! vilken snygg design du har!

2010-01-25 | 15:43:23
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback