2010-01-06 | 12:26:28

Sandaler minsann.

Maria har dåligt inflytande på mig, så är det bara. Igår innan bion så visade hon mig alla snygga saker hon hade klickat hem från H&M.
Så när jag kom hem igår natt, så var jag bara tvungen att klicka hem lite saker jag med.
Det blev ett par sandaler, endast 99 :-. Det kallar jag ett kap. Jag kan lovar att jag kommer nöta sönder dem i sommras. Sen hittade jag ett halsband också, jag hade tydligen beställt för alldeles för lite (!!)för att de skulle skicka paketet till mig, så jag hittade halsbandet och slängde med det också.



Ett lite längre, jag lite insnöad på längra halsband just nu. Spegel påminner mig och Skönheten och Odjuret, fråga mig inte varför.



Så Maria, om jag nu måste leva på nudlar och får svullen mage av proteinbrist, då skyller jag allt på dig.
Puss !!

Kommentarer
Mrs Li skrev:

Ha! Skyll på mig bara om det får dig att må bättre! ;)

2010-01-06 | 14:58:48
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com
FATMA | sångerska skrev:

Vilka är dina favoriter ut Guccis senaste Cruise Collection? :)

2010-01-06 | 15:49:25
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback