2010-01-14 | 23:09:28

Sikta mot stjärnorna.

Suttit med mina rapporter nu sen jag kom hem från Korpen. Mina ögon blöder och mina fingrar värker. Jag hittade massor jag ville ändra, lägga till tänka om. Hittade inte riktigt de artiklar jag ville osv. De får vila lite till i morgon, sen ska jag läsa igenom dem igen och sen får det vara bra.
Jag hade tänkt skita i de ventenskapliga artiklarna och "bara" sikta på G, men jag vet att jag har inte samvete till detta, jag måste ALLTID se till att jag har gjort allt jag kunnat för att få det bästa betyget.
En egenskap som jag hoppas kankse ändras under resans gång. Det vore skönt att bara kunna släppa saker och inte alltid sikta mot stjärnorna.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering här idag, men jag måste verkligen sova nu. Klockan ringer 05.00 !!

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback