2010-01-21 | 08:20:08

Trött flock.

I går var hela flocket helt slut efter att ha varit och tittat på SM-tävlingarna.
Jag kan lova att det snurrade rejält i de små hundhjärnorna igår när vi var där. Diesel äslkade att se skidåkarna svischa förbi, och Eskil han raggade upp en massa folk som han tyckte skulle klappa dem.

Jag ska precis bege mig till skolan. Sista skoldagen för denna veckan. Ledig i morgon, men jobbar helgen på Coopan.
Idag börjar vi med kursen Arbetsmiljö och Stress. Jag har ganska så stora förhoppningar på denna kursen, så nu är det bara att hoppats på det bästa.
Måste ila nu, någon har sagt till mig att bussen väntar inte ??!!
Så dumt.




Såhära roligt hade vi igår !!

Kommentarer
Fia skrev:

Är det D700-korridoren kanske?

2010-01-21 | 14:02:37
URL: http://www.fiasfinafunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback