2010-01-26 | 09:59:02

Upp som en sol, ned som en pannkaka.

I morse skrev jag ett inlägg om hur bra denna dagen hade börjat. Humöret var på topp och jag kände mig harmonisk.
Sen
la datorn av.
Ödets ironi tänkte jag. Men inte ska det få förstöra mitt fina humör.
Jag skrev ett nytt inlägg.
Datorn la av.


Nu har jag dock lugnat ned mig. Sitter på skolan. Börjar inte förrän om en halvtimma men går ingen bättre buss.
Går bara till halv tre idag, så det känns överkommligt faktiskt.

Idag hade jag tänkt springa in på min favvobutik i stan, Handplockat, stod i dagens tidning att de skulle ha flyttrea, jag hoppas verkligen att de in ska överge min lilla stad. Då blir jag ledsen i ögat vill jag lova.
Blev lite sugen på vispskålen de visar på bloggen, den skulle sitta fint i mitt kök tror ja !!

Tisdag betyder storhandling också, skrev faktiskt en handlingslista och en matplan för veckan igår. Gick ovanligt bra, annars brukar det vara idetorka när det gäller att komma på veckans mat.

Om jag hinner blir det pilates, annars så kör jag ben i gymmet tills jag inte kan gå. Alltid lika härligt, haha.


Ja om min härliga morgon. Började med en 40 minuters promenad med hundarna, sen frukost, läste dagstidningen, läste bloggar och drack T. Fram tills dess kände jag mig på topp.
Vi vet ju alla vad som hände sen.


Ha en bra tisdag alla !!



Pssssst jag har inte glömt berätta mina roliga nyheter för er. Det har blivit satt lite on hold. I morgon hoppas jag dock kunna dela med mig av lite info, om jag själv fått den info jag behöver dvs. !!


Kommentarer
AnnaPanna skrev:

Hej. Verkar som du ofta har problem med din burk... Stackare. På tal om handplockat, pratade med en av tjejerna där inne och dom hoppas på att hitta en ny lokal så kommer dom att komma tillbaka! Vill inte heller förlora dom, den affären är ju helt underbar!

2010-01-27 | 14:10:47
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback