2010-01-13 | 21:49:35

Verkligheten.

Nu ger jag mig, jag är så less på Lasse och Roger. Egentligen skrivit båda rapporterna i princip klara, några småsaker kvar som att jag måste få in cykelboken i Lasse, matboken i Roger samt några vetenskapliga artiklar ska med om jag vill ha VG.





Har precis gjort mig en kopp T, Sov Gott från NK. NU ska jag slappa och slöa och läsa era bloggar !!



Skit, skit, skit. Jag hade ju helt förträngt att jag skulle på skolan i morgon. Måste ju typ kliva upp kvart i fem, alltså måste ju detta lilla barn snart i säng. Jag hade hellre fortsatt och leva i förnekelse ett tag till, dumma dumma hjärnceller som vaknade till liv just nu.

Sånt är livet.


Kommentarer
Malla skrev:

men eller hur, papercut i ögat är inte att leka med! vilken snygg lugg du har! (såg bilderna i ett inlägg längre ned) jag har en värstingvirvel så minlugg är bara konstig!

2010-01-13 | 21:54:09
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback