2010-07-20 | 22:47:49

Gravidcravings.

Ändå framsteg, tror jag.
Tog de lugnt på morgonen och kände efter. Men kanske lite väl lugnt, för sen blev jag lite stressad över att brunchen tagit så lång tid att vi inte hade tid över till annat.
Ska nog lyssna på min sambo och inte tänka så mycket.

Hann ut och träffa mor och far en sväng. Mamma hade handlat en del gotta på Taxfree, om vi säger såhära, PDOL är fixat och mina chokladcravings för ett tag, haha.

På tal om cravings. Jag och R fick oss äntligen pizzor från Valdinos, mycket bra var de. Men ja sprang för att köpa pizzasallad på pizzerian här ovanför, kändes inte som en finare restaurang har sånt fast de har pizzor. Väl där så frågar han i kassan mig om jag var gravid eller nyss hade varit.
Öööööööö
, vad svarar man på en sådan sak ??!!
Nej.


Och pizzasalladen smakade skit minsann.


Nu balkongmys med min bok, sambon, två hundar och en kopp T. Lite sugen på chips, bebisen som talar eller ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback