2010-07-24 | 22:51:43

Helt ok lördag.

Idag har jag varit ganska så duktig, känt mig ganska så lugn mest hela tiden.
Började dagen med en frukost ute, och jag åt tills jag fick ont i magen, inte att rekommendera.
Sen kom sambon hem från träningen och vi gick ner för att titta på loppisen. En sväng på stan, träffade en massa folk och njöt av solen och värmen.
Satt på balkongen en stund, sen blev det minigolf med kusin och familj. Tyvärr är det svinkallt på kvällarna, bara 14-15 grader, så jag höll på att frysa ihjäl där i slutet.
Kul dock att umgås, stort tack till kusin och Elin som drar oss med på saker och ting, mkt bra för Jennys rastlöshet. Nästa gång ska ja klä mig mera så vi kanske kan stanna lite längre.
Sitter nu i soffan med en härlig Chai Latte och smurfar lite. Dock bara skit på TV. Jag tycker de borde visa lite roliga filmer nu på sommaren, men ikket.

Ha det bra där ute i stugorna !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback