2010-06-09 | 22:11:02

Blommor och bin.

Internet har inte fungerat för mig sen jag skrev sista inlägget. Lite frustrerande, man inser hur "beroende" man är av att kunna kolla mejlen, läsa bloggar och surfa allmänt bara.

På eftermiddagen drog mamma och jag iväg på "hitta blommor till Jennys balkonger", vi var runt rätt mycket. Tillslut hittade jag det jag ville. Dock så var smulgubbarna slut, så det surar jag lite över. En korsning av jordgubbar och smultron som är bland det godaste jag ätit i bärväg.
Har nu ikväll varit ute och planterat i krukor och blomlådor, under mammas bevakning tack och lov.

Hade tänkt läsa lite bloggar nu, 95 nya inlägg på bloglovin !!


Smulgubbar eller smulbär även kallade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback