2010-06-13 | 22:16:40

Intensiv dag.

Dagen har gått i 180 känns det som. Och när jag väl tog mig på rast, klockan två (började ju åtta.) så när jag kom ner var mejeriet ganska så tomt. Självklart skulle jag i kassan och jouren fick ta det. Tycker inte om det, vill inte att folk ska tro man är slö, speciellt inte när man har jobbat häcken av sig.
Satt i kassan de två sista timmarna och det var ganska så mkt med folk.

Säger såhär, hade jag varit ledig idag så hade jag inte varit och handlat !! ;0).

For ut en sväng till svärföräldrarna för att säga hej och lite så. Nu har jag en farmorlimpa i ugnen. Andra denna veckan, haha. Vi hade slut bröd, och att köpa bröd en söndag är ju lönlöst. Sambon ville ha limpa och idag fick han vara boss. Man måste ju låta dem tro det ibland iallafall.

I morgon är jag ledig. Ska skjutsa mormor på sjukgymnastik och sedan ska jag börja baka till mitt kalas. Måste först bara välja ut vad som ska bakas. Har hur många recept som helst som jag skulle vilja prova, men man kan ju inte ha 50 sorter heller, för folk är dåliga på att fika.

Ska kolla till min limpa, blir att njuta en bit med bregott och ost när den kommer ut sen. Hoppar till soffan sen för att reda ut lite i alla recept.

Ha en skön kväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback