2010-06-02 | 19:39:06

Nyttig dag för voffs.

Solen skiner varm fortfarande.
Jag har en inre längtan.

Sitter och väntar på att sambon ska komma hem från träningen sin, så vi hinner ses lite iallafall.
Maria och söta lilla Alfons kom in och gjorde oss sällskap idag (tack och lov). Väldigt nyttigt för mina hundar att bara "vara" runt en annan hund utan att det ska busas en massa. Väldigt imponerad av lilla herr Alfons, första gången i stora staden och han blinkade knappt !!
Efter en lite prommis satte vi oss på innergården och surrade i typ två timmar, tiden bara flög iväg.
Men det var precis vad jag behövde, speciellt idag.

Nu känner jag att det hettar lite i ansiktet, solen låg på rätt bra idag. Förhoppningsvis får jag lite färg iallafall.
Hade tänkt sätta mig på balkongen och invänta sambon, kanske läsa en skvallerblaska.



Från ifjol då vi spelade minigolf. Jag var inte alltför bra måste jag erkänna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback