2010-06-11 | 18:33:25

Tacos i solen.

Medans sambon tar igen sig på soffan efter en lång, tung arbetsvecka, stackarn är helt slut när han kommer hem.
Så har jag börjat med den i princip obligatoriska fredagsmaten, tacos. Jag har tom hackat lök något som jag har väldigt svårt för, börjar alltid att gråta som en tok.
Är det någon lökhackar räv där ute som har något bra tips på hur man undviker tårarna ??

Har varit en sväng på stan idag, shit vad mkt snyggt jag hittade. En klänning som jag blev kär i, samt ett par shorts och en tröja. Jenny var dock duktig och handlade ingenting alls. Solen skiner härligt på den bakre balkongen och jag har suttit där en stund och läst. Fräknarna på min näsa är miljontals och jag har minsan blivit lite röd tror jag.

Nu ska jag väcka min sambo så vi kan äta ute i den sköna solen.



Till anonym, nope jag är inte gravid. Det var R som hade cravings !!

Kommentarer
Jennie skrev:

Jag rekomendera Mini Quick Chef från Tupperware. Då slipper du tårar =)



http://www.tupperware.dk/xchg/nordics/hs.xsl/802.html

2010-06-11 | 20:18:23
Therese skrev:

Kommer mest troligen en ny mini quick chef där man drar i snöre så hackar den, dessutom har den fler knivar. Den är väldigt effktiv, prövade den på en demo, mest troligen är det den som kommer finnas i höstens katalog så jag rekomenderar dig att vänta till hösten och se om den kommer. Dom hade kampanj på den för några veckor sedan och tror den sålde rätt bra =)

2010-06-11 | 21:07:11
URL: http://tezzisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback