2010-06-05 | 13:23:30

Ny jucie.

Lite konstigt väder idag minsann. Jag har precis kommit in från brunchen, satt i solen och mådde gott. Innan cyklade jag till loppisen, då haglade det, och nu är det grått med lite solsken och regn.
Lite svårt att planera sin dag när vädret inte kan bestämma sig.
Vi hade tänkt grilla idag, men om de ösregnar ikväll så funkar det lite dåligt. Vi hade tänkt låta hundarna bada, men när det blåster så mkt så känns det inte så roligt.
Åt en underbart god frukost med bagels, rabarbermarmelad och en ny god juice. Äpple, päron och passionsfrukt......mums !! Tyvärr blev magen full innan jag var nöjd, så jag känner mig lite snuvad på en bagels till.



Nåja har iallafall marinerat köttet och mina fileér, så får vi se vad som händer sen.
Ska ner på stan en sväng och kolla på lite saker till datorn, samt kanske något roligare också.
Som sagt svårt att planera sin dag när vädret byter var femte minut, utan att krydda alltså.

Bäst att gå och ta på sig ett ansikte.
Vi höres !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback