2010-03-09 | 11:39:57

2009.

Jag gjorde ju ingen årskrönika över 2009, och nu känns de aningen sent.
Dock har jag sammanställt en liten lista (I like listor.) över stora och små saker som 2009 bjöd på.

* Jag lärde mig dricka vatten. Precis som mitt nyårslöfte sa.
* Jag bröt upp från tryggheten på jobbet och kastade mig ut i studentlivet.
* Jag blev med hund nummer två, även på papper.
* Jag lärde mig äta kanel.
* Jag kände att det var okej att ta bort energitjuvarna ur mitt liv.
* Jag fick diagnosen tinnitus.
* Jag jobbade med min telefonskräck, att bli bättre på att höra av mig.
* Jag fick tillbaka en vän som jag länge saknat.
* Jag tog lite mera risker.
* Jag fick en champion till hund.
* Championen fick sitt första cert.
* Jag började visa framfötterna lite mera på jobbet.
* Jag lärde mig gå i högklackat, på riktigt.
* Jag blev brunett.
* Jag lärde mig äta nötter av olika dess slag, och de behöver inte ens vara saltade längre.
* Jag vaccinerade mig INTE mot svininfluensan. Och klarade mig fint. *nöff, nöff*.
* Jag sträckläste Twilight hela sommaren.
* Jag var för första gången med i en budgivning om ett hus, och förlorade.
* Jag åt tacos varje fredag till Idol och Let´s Dance.


Hm tja det var ett lite urval av vad som hände mig under 2009.



Kommentarer
tone skrev:

jo lite faktiskt, nu när du säger det, eller att dom pratade i mun på varran reagerade jag på. alla ville prata :P

2010-03-09 | 14:33:30
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback