2010-03-17 | 14:14:18

En helt vanlig onsdag.

Höll just på att skriva ett inlägg, så helt plötsligt dog även denna datorn. Den enda levade, fungerande datorn i detta hushåll numera- tills för en vecka sen fanns det tre.
Snacka om att jag fick hjärtat i halsgropen, men den verkar iallafall vara hyfsat ok nu.

Jag har suttit på min ena balkong och läst lite post. Den ligger helt i läa så solen sken och värmde så härligt.
Jag vill verkligen ha sommar nu !!
Fräknar på näsan, bara ben, sand mellan tårna, färska bär, mjukglass, solblekt hår, festivaler, blöta hundar och värme.

Nu väntar jag mest på att mamma ska komma in till stan, ska strosa runt och titta lite. Se men inte röra ni vet.

Eftersom min sladd till kameran varit borta ett tag, men nu är återfunnen så får ni några outfit bilder såhära en vanlig onsdag.






Kommentarer
BAKFIA skrev:

tröjan på mellersta bilden var superfin:)

2010-03-17 | 17:17:12
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback