2010-03-24 | 18:51:52

I´m sorry.

Phu, nu är hela uppgiften skriven. Ska bara fixa och trixa lite så jag blir lite nöjd.
18 referenser, borde väl ändå räcka kan man tycka. Fast vem vet !!
Hoppas iallafall få sova lite bättre i natt, natten som var drömde jag mardrömmar om uppgiften och annat. Ursch jag tycker inte om att vakna med ont i magen och stressnivån uppe i taket. Fast de kanske ingen gör.

Nu ska jag precis börja med maten. Känner att jag de sista dagarna har varit en riktigt usel bloggare. Bara skrivit om elände och skoluppgifter. Jag hoppas ni kan förlåt mig.
Åker ju till Stockholm om typ två dagar också, inte tänkt ut vad jag ska ha med mig, inte fått alla biljetter och jag har ingen aning om vart jag ska bo. So not like me.
Men allt sånt tas det tag i i morgon.

Vad har ni förresten för väder där nere, ska man ta med sig vårjackan eller satsa på vinterjackan ??

Spagetti och "köttfärs"sås var det visst !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback