2010-03-15 | 13:12:37

Ispromenad.

Härligt, härligt, nästan två timmar ute i solen. Drog till Munkis och gick isvägen för att hälsa på moffa på hans lunch. Gissa om han blev förvånad när två yrväder kom inrusade mitt i hans eftermiddagsnap.
Hundarna har då sprungit som tokar så nu ligger de här helt utslagna. Skönt för mattehjärtat. Skönt var det också att gå på isen, denna gångne hade jag varit smart nog att ta med mig solglasögonen så jag slapp kisa ihjäl mig och få rynkor, haha.
Jag blev sjukt sugen på att pimpla, Eskil hittade några gamla hål, och några små abborrar som han kom bärandes med. Undrar om jag kan få med mig pappa ut nån dag. Vore super.

Jag har hunnit med att dammsuga också och väntar på att pluggilet ska komma över mig. Hoppas verkligen inte att detta också blir en sådan dag som aldrig tar slut. Klockan är bara ett, jag känner mig speedad till tusen, men vi får se hur länge de håller i sig. Jag måste hitta på något att göra snart.

Just ja, sortera kläder var det jhu !!



Kommentarer
Bögen från Dalarna skrev:

Äta glass, åhhh! Mums. Ser jag också fram emot, med solen i ögonen. Har du någon favoritglass under sommaren? :D

2010-03-15 | 14:30:37
URL: http://gaymasen.se
DJUSTD skrev:

va söt hund!

2010-03-16 | 01:56:46
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback