2010-03-19 | 11:19:48

Motivation till plugg.

Effektiva var vi och nu är vi klara.
Skönt.
Fick även med mig två böcker hem till mitt eget arbete, Motivation för motion och Hälsopsykologi. Ska försöka skriva mer på min uppgift idag. Kanske göra den i princip klar, så man bara kan fylla i och förbättra precis innan den ska in. Men det beror ju som alltid på min motivation.




Nu blir det att se lite skidåkning innan jag tar tag i den andra delen på dagen. När man kliver upp tidigt och hinner med en massa på förmiddagen, så känns det nästan som om en dag blir till två.


Kommentarer
Sara skrev:

SV: Hehe, tro mig. Det var riktigt, riktigt mumsigt! Hoppas du får en mysig fredag och trevlig helg!

2010-03-19 | 14:52:30
URL: http://milktonium.blogg.se/
tone skrev:

Visst är det, lite "roligare"än samma gamla vanliga. Även om dom också är goda :)

Vitchoklad är nog supergott det med :)



Vad roligt det verkar, det du pluggar, gillar hälsa och sånt :)

2010-03-19 | 18:33:20
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback