2010-03-11 | 14:26:40

PiThé.

Kära vänner, jag behöver lite hjälp av er tror jag.

Jag har ju som sagt fått min företagsnam godkänt, så nu är det bara att tuta och köra. Det är det som gjort att det tagit lite tid, Bolagsverket har då inte eld i baken om vi säger så.
PiThé blev det minsann och jag måste få säga själv att jag är mkt nöjd med mitt påhitt.

Nu funderar jag om jag ska lägga upp teerna på en vanlig blogg här på blogg.se eller om jag ska leta upp någon gratissida för hemsidor. Jag är ju inte särskilt duktig när det kommer till sådana saker att det kommer ju inte bli den flushigaste sida ni sett, men det kommer ju att funka beställa teer, och det är väl det viktigaste.

Om det nu inte finns någon datahacker där ute som har lust att hjälpa mig, mot kompensation såklart !!
Mejla mig isåfall på [email protected].

Är ni intresserade över att veta vilka sorter jag kommer ta hem nu från början ??
Kanske om ni är snälla att det kommer upp en inlägg om det lite senare !!
Kommer iallafall lägga upp en ny kategori här på min egen blogg, PiThé logiskt och bra. Här kan ni finna information om saker som händer och lite så hade jag tänkt.


Nu, nu börjar det hända saker !!


Kommentarer
Jennie W skrev:

Självklart kan vi träffas inte för att jag har frågat Eva men jag träffas gärna. Vi får styra upp nåt jag börjar jobba på måndag så vi kan väl höras, kul.

2010-03-11 | 15:24:17
URL: http://jewi.blogg.se/
Anna skrev:

Jag använder one.com till min kaninuppfödnings hemsida och är jättenöjd med dom! Det kostar visserligen men billigare än de flesta andra och funkar riktigt riktigt bra. Där får du också blogg, mail och support :)



Bara ett tips på var du kan fixa en enkel stilren sida utan massa krimskrams reklam och strunt ;)

2010-03-11 | 15:58:11
URL: http://rosagardenskaniner.se
Johanna skrev:

Kolla in dinstudio.se

de har fina webbmallar som du använder typ på samma sätt som när du skapar en blogg men du får en snygg hemsida utan att kunna en umf om programmering, flash el liknande. Du laddar bara upp egna bilder, text, musik om man vill ha det osv efter önskad mall. Kostnaden är minimal, typ 90 kr/mån. Lycka till!

2010-03-11 | 20:12:38
3,14 tebo skrev:

kommer ditt te att heta nåt mat-te-matiskt,då du skriver Pi= 3,14

2010-03-11 | 21:38:14
Mrs Li skrev:

Härligt gumman! Namnet är klockers!! :) Jag hade inte kommit på det men det är genialiskt, det sker något under de blonda hårtestarna ;) När det gäller det tekniska, lyssna på Anna, hon är en klok kvinna :)

2010-03-11 | 23:36:24
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback