2010-03-04 | 08:52:10

Roadtrip med mamma Mu.

Idag snöar det inte, och solen tittar fram då och då.
Det måste vara ett mirakel !!

Mamma och jag har beslutat oss för att åka på en liten roadtrip till Skellefteå idag. Ska blir skönt att komma ifrån stan lite och så. När jag är hemma från skolan på veckorna blir jag väldigt lätt rastlös. Sitta och läsa, även om det är skolarbete känns för enkelt lixom.

Mamma skulle komma förbi runt nio, alltså om tio minuter och här sitter jag i morgonrock.
Men jag skyller allt på er bloggskrivare, 48 inlägg hade jag att läsa på min bloglovin i morse då jag steg upp.
Att ni måste göra livet så svårt för mig.

Nä nu måste jag göra mig klar !!


Ett ofixat stressat troll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback