2010-03-06 | 09:18:27

Solen törs visa sig lite.

Tidigt uppe en lördagsmorgon, det händer inte alltför ofta, om jag inte ska jobba dvs.
Har hunnit vara ute med hundarna på en lite längre promenad, läst tidningen och sitter här med min första T-kopp för dagen.
Funderar om jag ska krypa ner i soffan och se Nyhetsmorgon en stund.

På schemat annars idag står en fika med kusin och hans familj lite senare.
Sen hade jag tänk försöka baka mjölkfria muffins om jag orkar.
Kvällen kommer spenderas hos Li och hennes familj, med lite take out mat och Melodifestivalen.
Jag tror på en toppen dag !!


Var förresten inne på Scorett igår för att åteminstone prova skorna jag kärat ner mig i. Såklart hade en dotter till en anställd lagt undan 36:orna. *suck* Undrar om de finns kvar i Lule.
I lööööööv them.


Jag skulle typ ha dem till allt, klänning, kjol, byxor, shorts. Ja U name it.

Sitter faktiskt just nu och kollar upp en kurs som de har på flygplatsen i Luleå, den ska tydligen hjälpa flygrädda. Jag har ju tidigare sagt att jag ska verkligen söka hjälp för detta nu. Men jag tycker det är svårt att veta vart man ska ringa, psyket, vårdcentralen, jourgruppen för galningar ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback