2010-03-22 | 18:43:28

Tack för hjälpen.

Promenade hjälpte. Med Dead by April (som förövrigt kommer till dansar och ler i sommar med, yey !!) i öronen, en sol som var snäll nog att låta sina strålar lysa på mig, samt en behaglig temperatur så fick jag ur mig lite ilska. Hann rensa hjärnan, ni vet väl att fysiskt aktivitet är väldigt bra mot stress. Det sänker blodtrycket, minskar stresshormonerna och ökar de hormoner som ger dig en känsla av välbefinnande, mer syre till hjärnan och hjärtat vilket gör att dessa kan fungera bättre, musklerna får en större blodgenomströmning vilket kan hjälpa om man känner sig spänd.
Nu känner jag mig lite mera harmonisk, och jag hade sån tur att kvällens middag dök upp i huvudet under promenaden också.

Den ska jag börja med NU.



Såhära pigg och glad blev jag efter våran prommis !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback