2010-03-09 | 06:05:56

Vad blir det för väder ??

Alltid lika härligt att kliva upp kvart över fem, läsa tidningen och se att vägglössen ökar lavinartat i Sverige.
Borde man vara orolig eller vad ??
Vädret har inte bestämt sig hur det ska vara ännu och solen den sover gott.

Ska upp några timmar till skolan, det hoppas jag att jag ska orka med iallafall. Sovit lite halvtaskigt i natt, det är tur man kan somna gott på bussen en stund.

Hollywoodfruar igår då, ja Maria Montazami är då helt klart min favorit. Så skön, köpa en kudde för fyra tusen och en massa toffsar, haha så vill jag också bli när jag blir stor.

Nä hörrni en stor kopp T är vad som behövs för att väcka denna damen idag.


Kommentarer
Helena S / Bara en kaka till skrev:

Jag älskar Maria Montazami! Det bästa var när hon begrundade sitt kuddinköp; "4000 kr............................dyyyyrt." Eller "I need some more tazels". Hon är bäst av alla! :-)

2010-03-09 | 20:28:06
URL: http://www.baraenkakatill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback