2010-05-15 | 06:24:39

Åskar gjorde sitt första besök.

Filmen igår, alltså Robin Hood var faktiskt bättre än vad jag har förväntat mig. Kanske ingen som går in på tio-i-topp listan min. Det var lite för mkt slakt av människor och djur, men storyn var helt ok. Sen var det fantastiska bilder på vyer och riktigt snygga hästar med, haha.

När vi kom hem för att se på hockey så börjande det att mullra.
Årets första åska var här !!
Huvva, jag är ju inget stort fan av åska, så vi drog ut allt och satt en stund och lyssnade efter fler smällar. Det blixtrade och small typ bara en två, tre gånger så det var ganska så skönt.

Idag skiner solen starkt redan, jag är trött som bara den. Kroppen känns dock förvånansvärt fräsch, trodde jag skulle känna mig som en gammal kärring idag. Nice.
Ska precis göra mig klar för att gå och göra lite nytta i några timmar.
Hoppas ni andra får en härlig dag i solen.

Ajdö !!

Kommentarer
Alina skrev:

hoppas du får en nice dag snygging! :)

2010-05-15 | 13:18:19
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Carolina [fotograf] skrev:

Sv: Oj, så varmt har inte vi :P



Drog igång "Veckans Blogg" nu då jag av personliga skäl inte orkar blogga så mycket just idag. Anmäl dig gärna ♥

2010-05-15 | 17:29:52
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback