2010-05-16 | 08:15:04

Hallå i stugorna.

Vilken härlig kväll det var igår. Missade dock att köpa glass eftersom vi fastnade så länge i hamnen. Jag är så sugen att prova på Bröllopsstruten. Någon som smakat ??

Hamnade i sängen och såg lite film, men mina ögon var inte öppna alltför länge vill jag lova.
Lite sämre väder idag verkar det bli, jag ska ju ändå vara på Coop hela dagen så jag lider inte av det alltför mkt.

Provade mina springa-fort-skor igår med, samma sväng som sist och samma upplägg. Idag känner jag av ryggmusklerna lite, nice.
Och jag tyckte inte alls att det var tråkigt, jag tyckte om det !!
Vad vara detta, ska Jenny lyckas bli en löpartjej kanske ??!! (håll tummarna.)

Nä göra sig klar och bege sig.
Hoppas ni får en underbar dag !!


Kommentarer
Tone skrev:

Tackdetsamma :)

2010-05-16 | 09:33:51
URL: http://tone021.blogg.se/
Jenny skrev:

Den här Jenny har blivit det igen i alla fall, Paris gjorde det! :) Det var ett tag jag hittade hit nu, lika kul att komma tillbaka som alltid!

2010-05-16 | 13:27:52
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback