2010-05-08 | 17:38:53

Hettande kinder.

Det blev en promenad med grabbarna för att köpa apelsiner, så matte kunde göra färskpressad apelsin juice till sin frukost.
Frukosten avnjöts ute på balkongen i fullt solken. (jag var inte såååå stressad.)
Sen började det krypa i benen mina så vi tog en cykeltur ut till Munkis där jag klippte båda hundarna och pappa. Satt ute hela dagen och jag känner att det hettar i ansiktet, fast jag hade solskyddsfaktor 25 på mig.
Vi har precis kommit genom dörren, solen skiner fortfarande och det är nästan så att det går att äta på den bakre balkongen. Längtar till sommarkvällar på den, bara sitta i solen och må gott, äta gott, i gott sällskap.
Pojkarna är helt knäckta och matte är lite små trött hon med.
Kanske en lite nap innan kvällen fortsätter !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback