2010-05-10 | 21:56:56

Investering ev på G.

Sitter i soffan och har faktiskt lite svårt att hålla ögonen öppna. Trött som bara den.
Har dock lugnat ner mig sen senaste inlägget, kanske för att vi inte mött några små kräk på senaste promenaderna.
Jag och grabbarna tog en cykeltur för att möte sambon när han slutade, och det tog lite knäcken på dem. De har sovit gott sedan dess.

Power Point presentationen för föreläsningen som jag ska hålla på onsdag är i princip klar, så i morgon ska jag träna,träna och åter träna på det jag ska säga och hur jag ska lägga fram det. Ska föreläsa om stress och det är en ganska så stressande situation i sig. Lite ironiskt.

Skönt att hockey-VM går nu, alltid ngt att se på kvällarna medans man läser bloggar och dricker T. =0).
Nä nu ska jag kolla runt lite vad ett par löparskor kan kosta.
Jag har ju en hemlig dröm om att bli en löpare någon gång i mitt liv. Det ser ju så sjukt härligt ut och den årstid vi går mot är ju perfekt för detta. Tänk så skönt att bara knyta på sig ett par skor och bege sig ut.
Bra skor är ju dock A och O, så därför tänker jag investera i ett par ordentliga direkt. Så blir nästa lön hyfsad, så ska jag köpa mig ett par.

Nä nu ska jag kolla runt och drömma  om hur jag flyger fram.

070202_lopning_mellan

Kommentarer
Tone skrev:

Åh det är sååå härligt! FÖr några år sedan trodde jag inte att jag var en löpare men efter typ 3 gånger i spåret var jag fast, älskar känslan :)

2010-05-11 | 07:28:12
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback