2010-05-09 | 20:07:13

My day.

Blev en film i soffan igår. Jag lyckades slappna av.

Idag har jag ätit en god frukost. Varit på Barnens Hus för att köpa presenter, och leka lite. Fatta vilka roliga saker det finns numera, allt som man saknade som liten. Hästtransporter till BArbiehästarna tex, det var ju hur svårt som helst att få dem att stå i skokartongerna när man körde.
Sen har jag sovit lite middag, sett lite hockey och nyss hemkommen från kalas.

Världens bästa Rasmus fyller 6 år den 17 maj, men då är halva släkten i Turkiet, så vi firade honom idag. Elins fika var lika gott som vanligt, och till idag hade hon en nyhet. Chokladbotten med maräng på, konstigt att jag gillade den, eftersom jag inte alls gillar hårda maränger. Man stoppar in dem i munnen och vips har man en halv sockerhög där, nej tack.
Men denna kakan var mjuk, lite seg och som sagt super god......blir kanske till den egna födelsedagen.
Hur som haver, mkt trevligt men nu är vi hemma för att hejja fram Sverige som kliver in i Hockey VM ikväll !!

Skön söndag.


Slö söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback