2010-05-20 | 18:01:58

Om en månad blir jag gammal.

Om exakt en månad fyller jag år. Shit vad tiden går fort.

Idag har det varit sjukt varmt, känns som om det varit varmaste dagen hittills. Hoppas det fortsätter. Jag tror jag har brännt mina framben lite, alltså mina smalben. Brukar vara duktig på att smörja in mig med solskydd, men tydligen hade jag glömt mina ben.


Dagens tips: Har du en ljus hund, köp inte ett rött ben.







Men han är som söt ändå.

Jag förstår att ni är enormt nyfikna på hur det står till med min förkylning. Tja den verkar ta ungefär samma väg som när man går igenom sorg. Den tar olika former. Idag har hostan kommit in i bilden.
Men jag hoppas på bättre tiden jag !!

Nu ska jag fortsätta se lite hockey, och kanske skriva lite på min rapport.


Min utsikt. Underbara sol och värme, med glittrande vatten !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback