2010-05-17 | 09:08:56

Ont i halsen.

Äsch.

Igår kväll så kände jag att jag hade lite ont i halsen, men jag trodde att det berodde på att jag hade ätit rå lök i maten.
I natt upptäckte jag att så var inte fallet. Har fortfarande ont i den och kroppen känns inte alls på G. Ingen feber dock.

Iof så hade jag inte så mkt planerat för dagen, förutom rapportskrivning. Men jag hade även velat bege mig ut på en joggingtur. En sak har jag dock lärt mig på skolan, ingen träning om man har ont i halsen !!
Lite surt nu när jag väl kommit igång, men inte så mkt att göra åt saken. Får bli prommisar med vovvarna istället då.

Har gjort mig en varm kopp T och lagt mig i soffan. Ska se om de är ngt vettigt på TV, annars kanske jag somnar om en stund.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback