2010-05-13 | 10:31:43

Kristi Himmelfärds.

Igår när jag hamnade i soffan så slappnade hela kroppen av totalt. Jag var ärligt talat helt knäckt. Skönt ändå, men jag tror inte jag var så trevlig när sambon kom hem, somnade direkt i hans knä, haha.

Idag har jag klivit upp lite tidigare, vaknade av mig själv iof. Men jag hade tänkt baka lite bröd till frukost. Sambon fick välja vad det skulle bli, då jag hade så många olika saker jag ville prova på att baka, och jag kunde inte bestämma mig för vilket det skulle bli.
Stekpannebröd blev det.
Har inte börjat med det riktigt ännu, har precis gjort mig en kopp T och läst lite bloggar. Lite skönt morgonmys för mig själv, hundarna har jag stängt in i sovrummet med sambon. Inte så farligt som de låter, eftersom de inte ens orkade lyfta på nosen när jag klev upp.

Vädret ser lovande ut för cykelturen vi eventuellt ska bege oss ut på idag. Dock bävar jag redan nu för hur min rumpa ska må efter 3,5 mil på en cykelsadel.....ajaj.

Ha en skön Kristi Himmelfärds alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback