2010-11-04 | 17:42:34

Caféplugg funkar va !!

Att sitta på ett café och plugga är verkligen min melodi !! Det funkar så himlans bra. Jag kan koppla bort alla andra människor, samtidigt som jag ibland kan ta en paus och kika lite på folk.
Jag hittar ett lugn och en motivation, kan låta konstigt men så är det. Jag har ju alltid pluggat med hög musik förr, dansat och så. Jag behöver kanske lite liv och rörelse runt mig för att jag ska kunna koncentrar mig, inte vet jag.

Hann inte sitta alltför länge idag tyvärr. Men nu har jag "bara" armarnas och tydligen handens muskler kvar att skriva upp och jobba med. Sedan ska jag ju självklart gå igenom alla muskler fler varv.
Irritation dock att de först sa att vi "bara" ska kunna musklerna som finns i vårat häfte, när man sedan ser vad de skickat ut att vi ska kunna, finns det ju såklart med saker som inte finns med i häftet. Sen har läraren skickat ut information om dessa till någon som frågat, men inte till hela klassen.
Är det verkligen rätt tycker ni ??

Nåja nu ska jag åka iväg och massera moster Ulla.



Cafémys är min melodi !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback