2010-11-03 | 17:05:41

Gratisbio, min favorit.

Jag gick med i Gratisbio för ett tag sedan. Jag tycker faktiskt att sidan är riktigt bra, den bästa gratissidan faktiktiskt. Är med i en del andra gratissidor, men dessa besöker jag inte alls längre.

Ska du boka hotell så kan du få poäng, handla böcker online, CD-skivor, DVD-boxar, tidningar, ja ganska mkt av de produkter som jag handlar på nätet ger mig poäng genom Gratisbio. Jag får poäng när jag handlar min studentlitteratur, då känns det liiiiite bättre iallafall när man lägger ut en massa pengar på "tråkiga" böcker.

Jag har hunnit få hem presentkort, som jag kan använda på ett flertal butiker, som H&M, Kicks osv. Vill man inte ha presentkort, kan man välja en tidningsprenumeration eller biobiljetter.
Och vem vill inte gå på bio ??!!

Sidan är enkel, inget krångel. Och orkar man vara ännu mera aktiv än vad jag är så finns det ännu mera poäng att hämta.
Så enligt mig, är det någon gratis-sida du ska gå med i så är det helt klart Gratisbio.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=37772
Klicka in och prova vettja. Det är helt gratis och är det ingenting för dig, så behöver du ju inte återvända !!




Kommentarer
Ivana skrev:

Intressant, ska ta och kika på sidan! :)

2010-11-03 | 19:20:41
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback