2010-11-15 | 16:43:57

Humörhöjare.

Datorn har kruppat järnet idag. Så jag har inte kunnat skriva.
Hundpromenaden hjälpte lite mot måndagsdeppen, men det som fick mitt humör på rätt köl igen var min nya mugg som jag fick av min moster igår.

Den var Jenny.
Och det behövs inte så mkt mera för att göra mig riktigt glad. En present som är precis jag. Att de finns tanke bakom. Kostnaden och storleken har ingen betydelse. Ge mig en påse T och jag blir superglad. För då vet jag att du funderat över vad jag tycker om och vill ha.


Jag ÄLSKAR den. Druckit ur den hela dagen.
Vi kommer ha mkt kul ihop, det vet jag.



Tack moster !!

Kommentarer
Tone skrev:

Visst är den god. Tur att saffran blivit lite billigare i år. Så att man kan unna sig den kakan när man vill :)



En sån fin mugg, älskar stora muggar dom är bäst!! :D

2010-11-15 | 18:08:42
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback