2010-11-24 | 09:26:11

I feel pretty, oh so pretty.

Ska man skratta eller gråta ??!!
Jag ska iväg lite senare idag och göra ett nytt pass, det visar sig att mitt precis har gått ut. Tydligen var det fem år sedan jag var till USA, tiden bara springer iväg.
Igår vaknade jag med en stor röd finne mitt på näsan.
Det går att sminka över tröstar sambon.
Visst, det går att sminka över täntke jag.
Idag vaknar jag med en ny finne, iiiiiiiiiiiii näsan som gör att den är alldeles svullen och helt sned.

Hur sminkar man över en sned näsborre som är svullen så att den hänger ??





I feel pretty, oh so pretty !!

Till saken hör att jag i princip aldrig får finnar. Jag kan nog nästan räkna upp alla de finnar jag haft i mitt liv.
Så min fråga är, ska man skratta eller gråta ?!!



Nu iväg på sista mötet med Samhall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback