2010-11-16 | 10:15:47

Lite seg.

Vaken, tror jag. Tycker egentligen inte om när jag sover såhära länge, känner mig lite onyttig. Och så blir jag som seg i kroppen.

Igår strulade ju datorn som sagt, så det gick inte alls att skriva något.
Så spännande var väl inte kvällen. När R kom hem så tog vi en lång promenad med voffs. R har beslutat att ta två veckors ledigt från träningen, vilket betyder att jag kommer få ha honom hemma båda måndagar och onsdagar. Det har adlrig inträffat på typ fem år, så jag är inte säker på att jag vet hur man göra. ;0).
Vi såg fotbollsgalan och åt i soffan. Sen var vi trötta båda två och kröp i säng, som två gammelfolk.

Tänkte börja dagen med vovvarna. Solen har faktiskt orkat tränga igenom molnen och det ser ganska bra ut ute. På med täckisar och jag är redo att möta det mesta !!
Om nu vovvarna orkar följa med, de ligger båda utslagna och sover just nu, fick väl ett halvt öga av Eskil när jag klev upp, haha.

God morgon !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback