2010-11-15 | 10:17:57

Måndag.

Måndag och jag vet inte, det känns inte riktigt bra.
Lite ont i magen, ont i halsen och jag har drömt olika mindre roliga saker i natt.
Ska pröva en av mina trix mot depp, hundprommisar. Fast jag vet inte om pojkarna orkar följa med idag.
Vi var ju ute i Munkis igår och pappa busade och brottades med dem i djupsnön en bra stund. det var en mycket lugn kväll här hemma igår vill jag lova, hehe.

Borde städa och plocka lite här hemma. Men jag var inte alls nå pepp på det.
Lägga mig i soffan pch dra täcket över huvudet, det är precis vad jag vill göra. Fast då får jag dåligt samvete sen.
NU promenad.




Update: Hos Malou nu handlar det om bland annat Cornelis Vreeswijk.
Jag gillar honom, hans låtar. Vill verkligen se filmen.
Hans son Jack sjöng just en sång från honom, han sjunger också riktigt bra.
Passar min måndagsdepp.
Soffan en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback